fanimal.pl Nasze zwierzaki w Internecie!

9286
97537
Kategoria: Sklepy zoologiczne
odpowiedzi: 7
[11.02.13, 23:43]

Zooplus.pl opinie

Czy ktoś kupował w reklamowanym na tej stronie sklepie zoologicznym? Jak ogólnie z cenami i z dostawą? Czy były jakieś problemy? Warto kupować na zooplus.pl?

Najlepsza odpowiedź

gość [02.07.13, 20:00]
Po raz drugi zostałam oszukana. Paczka przyszła wybrakowana, mimo, ze była to dosyłka po interwncji poprzedniej. skandaliczny kontakt z reklamacją. Robią łaskę i dla nich nic się nie stało. więc albo oszukują klientów albo mają fatalnych pracowników. Ja po raz drugi zostałam naciągnięta na kasę i kończe te współracę! Kurier przyniósł paczkę dobrze zapakowaną ale po gabarytach widać że nie mógł się tam zmiescić brakujący towar. Winna ewidentnie leży po stronie sklepu. Pierwszy raz rozumiem że to mogła być pomyłka ale drugi raz to już żenujące oszutwo!

Inne odpowiedzi

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
  • gość [12.02.13, 01:02]
    Kupowałem z rabatem. Przesyła zgodna z opisem. Bez żadnych problemów. Można polecać :-)
  • gość [12.02.13, 01:34]
    Podobnie. Sprawdziłam sklep jak były duże rabaty. Kupiłam karmę. Wszystko starannie zapakowane. Również mogę polecić sklepik. Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić cenę lokalnie albo na Allegro.
  • gość [12.02.13, 17:14]
    Kupowałam wiele razy i jestem w miarę zadowolona. Oferta jest dobra, ceny już nie, ale warto kupować w czasie promocji i korzystać z rabatów. Dostawa... Cóż, zamówiłam kiedyś sporą klatkę i niestety kurier (młody, chudy chłopak) miał trudności z wniesieniem jej po schodach na 3 piętro. Kuweta ukruszona, ale nie oczekuję, by zatrudniali Pudziana.
    Podsumowując: sklep jak sklep, rewelacji nie ma. Istnieją lepsze. Za starania(punkty, rabaty i inne atrakcje) daję im 4/5
  • najlepsza gość [02.07.13, 20:00]
    Po raz drugi zostałam oszukana. Paczka przyszła wybrakowana, mimo, ze była to dosyłka po interwncji poprzedniej. skandaliczny kontakt z reklamacją. Robią łaskę i dla nich nic się nie stało. więc albo oszukują klientów albo mają fatalnych pracowników. Ja po raz drugi zostałam naciągnięta na kasę i kończe te współracę! Kurier przyniósł paczkę dobrze zapakowaną ale po gabarytach widać że nie mógł się tam zmiescić brakujący towar. Winna ewidentnie leży po stronie sklepu. Pierwszy raz rozumiem że to mogła być pomyłka ale drugi raz to już żenujące oszutwo!
    Po raz drugi zostałam oszukana. Paczka przyszła wybrakowana, mimo, ze była to dosyłka po interwncji poprzedniej. skandaliczny kontakt z reklamacją. Robią łaskę i dla nich nic się nie stało. więc albo oszukują klientów albo mają fatalnych pracowników. Ja po raz drugi zostałam naciągnięta na kasę i kończe te współracę! Kurier przyniósł paczkę dobrze zapakowaną ale po gabarytach widać że nie mógł się tam zmiescić brakujący towar. Winna ewidentnie leży po stronie sklepu. Pierwszy raz rozumiem że to mogła być pomyłka ale drugi raz to już żenujące oszutwo!
  • gość [30.09.13, 21:19]
    Ja korzystałem z Zooplusa przez ostatni rok - mają dobre ceny w promocjach, dostawa trwa bardzo długo jak się płaci przelewem, wybierając opcję płatności przy dostawie czeka się 3 dni, czyli ok, bo towar jedzie z Niemiec. Niestety ostatnio bardzo się zawiodłem, bo ten sklep OSZUKUJE KLIENTÓW MANIPULUJĄC OPINIAMI O PRODUKTACH. dla mnie opinie są istotne, bo staram się zmieniać karmy dla swojego psa. Odkryłem, że zamieszczają fałszywe pozytywne opinie na temat wprowadzanych nowości, np na temat Dog Chow zamieścili tego samego dnia doskonałe opinie dla wszystkich 10 wariantów karmy! Widać, że wszystkie pisane są jedną ręką. Dla odmiany negatywnych opinii nie publikują, o czym przekonałem się na własnej skórze. Dla mnie taki sklep jest całkowicie niewiarygodny, bo nie szanuje klientów, traktując ich jak idiotów, więc ODRADZAM!!!
  • Katarzyna [04.02.14, 12:49]
    Otrzymałam drapak, który okazał się bublem, więc go zwróciłam 15.01.2014. Dzisiaj jest 4.02.2014 a pieniędzy jak nie było, tak nie ma. Najpierw twierdzili, że nie zwracają, bo nie dostali jeszcze moich pieniędzy za drapak od firmy kurierskiej. Teraz wymyślili, że nie mają danych konta bankowego, chociaż dane te są u niech od chwili, gdy otrzymali paczkę ze zwróconym drapakiem przy druku zwrotu towaru.
  • gość [04.02.14, 13:00]
    Ja dzisiaj chciałam oddać zamówiony towar bo okazało się że jest za duży (ubranie). Dowiedziałam się, że jak dostaną pieniądze od firmy kurierskiej zwrócą mi pieniądze a zamówiony towar mogę gdzieś oddać. Ciekawi mnie to rozwiązanie bo jeszcze się z czymś takim nie spotkałam.

Dodaj odpowiedź

Odpowiada:
avatar gościa

:)