fanimal.pl Nasze zwierzaki w Internecie!

10051
103426
Kategoria: Psy
kari12012001rok
kari12012001rok offline
odpowiedzi: 12
[29.02.12, 19:23]

Kupię bigla

szukam ofert związanych z biglami .rozważam kupienie psa bigla z okolic bielska białej

Pokaż odpowiedzi użytkownika (2) »

Najlepsza odpowiedź

gość [29.02.12, 23:58]
gość
po cholere przepłacac, kup jakiegos na ryneczku i tez bedzie a kasa w kieszeni zostaje


i płacić pseudoodowcy gratulacje

Inne odpowiedzi

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
  • Vesper [24.03.13, 09:05]
    Kolorowa- te labo-beagle to jest specjalna linia w tej rasie- wyhodowana na potrzeby chorych ludzi z ich chorymi ambicjami. Takie psy (ani ich potomstwo) nie trafiają na rynek- co najwyżej, na zachodzie tzw., po likwidacji jakiegoś nielegalnego laboratorium- do adopcji. U nas ten problem nie istnieje.
  • Vesper [24.03.13, 09:01]
    Jeżeli to poważna decyzja, powinnaś szukać DOBREJ hodowli, gdzie szczenięta są zadbane, socjalizowane, z metrykami ZKwP. Niekoniecznie tej w "sąsiednim bloku"...
    Znaleźć szczeniaki tej rasy- żaden problem, wystarczy jak w wyszukiwarkę wpiszesz "Beagle sprzedam B-B"... ;) Raczej popytaj jaką hodowle się poleca, poczytaj o rasie, o hodowlach, o charakterze-to nie jest pies dla każdego.
    Ale jeśli chcesz- są chociażby tutaj (też do adopcji):
    http://www.olx.pl/q/beagla/c-312
  • Kolorowa [14.09.12, 19:00]
    Martana
    WAŻNE :))
    SŁUCHAJ :) po pierwsze, to beagle sie pisze, musisz duzo poczytac o tej rasie, ja za mało o niej poczytałam i przez rok czasu i troche wiecej, miałam ogromny problem z moim psiakiem, do tych psów trzeba konkretnej ręki. Musisz miec na prawde duza wiedze by nabyć takiego psiaka. I także musisz umiec i znać podstawy wychowania takiego psa i tresury, możesz kupić książkę o wychowaniu psów i ogladac zaklinacza psów na national geographic (Cezara Millana). Ja jestem tą osobą która pisała w twoim pierwszym poscie, że mam, beagle i omało co nie zdechł mi przez swoje psoty 3 razy. A jak juz bedziesz zdecydowana i wyposażona w wiedzę, udaj się do schroniska czy na stronie internetowej tego schroniska popatrz, bo moze znajdziesz beagle, w schroniskach są psy rasowe, ludzie nawet i takie psiaki porzucają...
    Tak, najlepiej póśc jeszcze na pięcioletnie studia na wydział beaglowy, bo inaczej nic z tego nie będzie. Ludzie, naprawdę wymyślanie problemów idzie Wam wspaniale... RASOWE BEAGLE NIESTETY W 90 PRECENTACH SĄ CHORE PSYCHICZNIE. Nie dlatego, że to psy myśliwskie. Dlatego, że od ponad stu lat to psy laboratoryjne. Ponieważ są BARDOZ WRAŻLIWE, EMOCJONALNE, DELIKATNE PSYCHICZNIE I FIZYCZNIE idelanie nadają się do najcięższych eksperymentów medycznych. każdy eksperyment pozostawia ślady, przekazywane dalej. Komuś, kto ma chory mózg, nie przyda się miliard książek, Cesar Milan ani nic innego. Swojego beagla trzeba poznać, wychowac w miare możliwości jak każdego psa, i kochać. Moja najukochańsza Beagielka ma 7 lat, zabrałam ją z laboratorium jak miała 6 tygodni. Jest przeurocza, kochającamnie na zabój i mądra, niestety cierpi na obżarstwo kompulsywne, czyli bulimię. Jest to tak dalece posunięte, że potrafi jeść mrożonki, potrawy wrzące, wszystko, w ilościach wielokilogramowych. Psie i kocie kupy też, jeśli nie jest na lekach. Gdy ktoś chce jej zabrać skradzioną zdobycz wpada w szał i może być niebezpieczna. Ta ułomność spotyka bardzo wiele psów tej rasy. Niestety ludzie nie są w stanie pojąć, że ludzkie leki psychotropowe mogą szybko ukrócić cierpienia i psa i właścicieli. Moja funkcjonuje na leku dla bulimików juz od kilku lat, i jest szcześliwa. Na choroby nie działają kursy zaklinacza psów, działają leki.


    Tylko żeby jeszcze trafić na weterynarza który dobierze odpowiednią dawkę leku... niestety sporo weterynarzy to partacze którzy chyba tylko cudem kończą studia. Moja sąsiadka dała psu leki uspokajające na Sylwestra bo panicznie bał się fajerwerków. Lekarz dobrał mu taką dawkę, że do końca życia pies bał się wyjść z domu nawet na trawnik przed blokiem, nie wspominając już o normalnych spacerze.
  • gość [14.09.12, 16:09]
    WAŻNE :))
    SŁUCHAJ :) po pierwsze, to beagle sie pisze, musisz duzo poczytac o tej rasie, ja za mało o niej poczytałam i przez rok czasu i troche wiecej, miałam ogromny problem z moim psiakiem, do tych psów trzeba konkretnej ręki. Musisz miec na prawde duza wiedze by nabyć takiego psiaka. I także musisz umiec i znać podstawy wychowania takiego psa i tresury, możesz kupić książkę o wychowaniu psów i ogladac zaklinacza psów na national geographic (Cezara Millana). Ja jestem tą osobą która pisała w twoim pierwszym poscie, że mam, beagle i omało co nie zdechł mi przez swoje psoty 3 razy. A jak juz bedziesz zdecydowana i wyposażona w wiedzę, udaj się do schroniska czy na stronie internetowej tego schroniska popatrz, bo moze znajdziesz beagle, w schroniskach są psy rasowe, ludzie nawet i takie psiaki porzucają...

    Tak, najlepiej póśc jeszcze na pięcioletnie studia na wydział beaglowy, bo inaczej nic z tego nie będzie. Ludzie, naprawdę wymyślanie problemów idzie Wam wspaniale... RASOWE BEAGLE NIESTETY W 90 PRECENTACH SĄ CHORE PSYCHICZNIE. Nie dlatego, że to psy myśliwskie. Dlatego, że od ponad stu lat to psy laboratoryjne. Ponieważ są BARDOZ WRAŻLIWE, EMOCJONALNE, DELIKATNE PSYCHICZNIE I FIZYCZNIE idelanie nadają się do najcięższych eksperymentów medycznych. każdy eksperyment pozostawia ślady, przekazywane dalej. Komuś, kto ma chory mózg, nie przyda się miliard książek, Cesar Milan ani nic innego. Swojego beagla trzeba poznać, wychowac w miare możliwości jak każdego psa, i kochać. Moja najukochańsza Beagielka ma 7 lat, zabrałam ją z laboratorium jak miała 6 tygodni. Jest przeurocza, kochającamnie na zabój i mądra, niestety cierpi na obżarstwo kompulsywne, czyli bulimię. Jest to tak dalece posunięte, że potrafi jeść mrożonki, potrawy wrzące, wszystko, w ilościach wielokilogramowych. Psie i kocie kupy też, jeśli nie jest na lekach. Gdy ktoś chce jej zabrać skradzioną zdobycz wpada w szał i może być niebezpieczna. Ta ułomność spotyka bardzo wiele psów tej rasy. Niestety ludzie nie są w stanie pojąć, że ludzkie leki psychotropowe mogą szybko ukrócić cierpienia i psa i właścicieli. Moja funkcjonuje na leku dla bulimików juz od kilku lat, i jest szcześliwa. Na choroby nie działają kursy zaklinacza psów, działają leki.
  • kari12012001rok [20.03.12, 17:22]
    *sie czyta
  • kari12012001rok [20.03.12, 17:21]
    WAŻNE :))
    SŁUCHAJ po pierwsze, to beagle sie pisze
    wiem jak sie pisze tylko niektóży nie wiedzą jak sieczyta :)
  • gość [15.03.12, 13:54]
    ja mam beagla 8-miesięcznego i uwieżcie wszystko zależy od charakteru psa , mój nigdy nic mi nie pogryzł i jest bardzo grzeczny , nie jest niesforny itp wystarczy z nim popracować i będzie ok ,tak jak z każdą inną rasą !!!!! dla każdego psa trzeba mieć czas a nie kupić szczeniaka i iść na 10 godz do pracy a pies zostawiony sam sobie- nie na tym to polega
  • najlepsza gość [29.02.12, 23:58]
    gość
    po cholere przepłacac, kup jakiegos na ryneczku i tez bedzie a kasa w kieszeni zostaje


    i płacić pseudoodowcy gratulacje
    [autor="gość"] po cholere przepłacac, kup jakiegos na ryneczku i tez bedzie a kasa w kieszeni zostaje [/autor]

    i płacić pseudoodowcy gratulacje
  • gość
    Podoba mi się! 23% Nie podoba mi się 77% (3 - 10)
    gość [29.02.12, 23:16]
    po cholere przepłacac, kup jakiegos na ryneczku i tez bedzie a kasa w kieszeni zostaje
  • WAŻNE :)) [29.02.12, 21:45]
    SŁUCHAJ :) po pierwsze, to beagle sie pisze, musisz duzo poczytac o tej rasie, ja za mało o niej poczytałam i przez rok czasu i troche wiecej, miałam ogromny problem z moim psiakiem, do tych psów trzeba konkretnej ręki. Musisz miec na prawde duza wiedze by nabyć takiego psiaka. I także musisz umiec i znać podstawy wychowania takiego psa i tresury, możesz kupić książkę o wychowaniu psów i ogladac zaklinacza psów na national geographic (Cezara Millana). Ja jestem tą osobą która pisała w twoim pierwszym poscie, że mam, beagle i omało co nie zdechł mi przez swoje psoty 3 razy. A jak juz bedziesz zdecydowana i wyposażona w wiedzę, udaj się do schroniska czy na stronie internetowej tego schroniska popatrz, bo moze znajdziesz beagle, w schroniskach są psy rasowe, ludzie nawet i takie psiaki porzucają...
  • StrazOchronyZwierzat [29.02.12, 19:59]
    Psy rasy beagle są psami myśliwskiemi . Często uciekają, ponad to te pieski lubią dominować. Pomyślałabym bardziej nad zabraniem pieska ze schroniska : )
  • Hera [29.02.12, 19:53]
    Nie kupuj bigli.!.One są takie niesforne,że poprostu...L0L

Dodaj odpowiedź

Odpowiada:
avatar gościa

:)